I.Boice | Iranian Boice Community


 


نظرات شما عزیزان:

houra
ساعت20:18---26 مهر 1393
به به عجب لباساي منحصر بفردي تا حالا لباس به اين زشتي نديده بودم بايد يه دسته علف جاي دسته گل به اين طراح بدن كه اينقدر خوب ميتونه اين قيافه و هيكل خوشتيپ و رو فرمو بزنه داغون كنه و از بين ببره من كه فكر نمي كردم يه لباس بتونه تو تن جونگ شين اينقدر زشت باشه احسنت خيلي ممنون
پاسخ :||||


ساقی
ساعت16:26---26 مهر 1393
بسیاااااااار زشت
جونگ شین خودش خیلی بهتر تیپ میزنه
پاسخ: بعله صد البته!!!


رز
ساعت15:42---26 مهر 1393
سلام وممنون پوران جــــــــــــــــــــــــونی
طفلی قد رعنا بچه رو کردن توگونی
پاسخ: سلام عزیزم خواهش میکنم خانوم :*


آرامیس
ساعت15:20---26 مهر 1393
تالار باز نمیشه یا من نمیتونم بازش کنم؟
پاسخ: نه باز نمیشه :‌||||||||||||||


شین وو
ساعت8:49---26 مهر 1393
این طراحشون رو باید من یه دور ببینم یه دو سه کامیون خاک بریزم رو سرش !
این اسمش رو گذاشته طراح لباس؟؟
من که در حد دیپلم طراحی هستم میدونم این مدل ها خیلی ضایع هستن اونوقت.....! اوووووووووف!
طفلی شین خیلی مظلوم دیده میشه تو عکس اخریه ..الهی الهی
پاسخ: خودت که دیدی و میدونی همیشه همینه!! لباس درست و حسابی کم پیدا میشه


مهسا19
ساعت2:50---26 مهر 1393
آخه کی این لباسارو می پوشه؟! :|
پاسخ: اینها که خوبه حالا!!!!!!!! کت والک های مردونه همیشه ضایع اس


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: پوران ׀ تاریخ: شنبه 26 مهر 1393برچسب:, ׀

CopyRight| 2009 , cnblue1.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com